Gå til innhold

DOL-avhengighet

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Det var jo en spøk da:o)

Ja....... Det var jo godt da. Føler meg selvfølgelig litt truffet, men synes at min DOL'ing ikke er noe verre enn mannen min sin surfing på nettet etter lekre biler og spennende alpinsteder! Med unntak av jobb-DOL'ingen da.

Kanskje jeg er en DOLoholiker? :-)

Fortsetter under...

Gjest PandaMiranda

Uff,skjønner hva du mener..he he...er blitt avhengig jeg også,får trappe ned litt tror jeg..kan vel bli for mye.

Samboeren og barna mine og reagerer..."nå igjen"...hmf..=)

Det kan kanskje være en ide å ha faste tider hvor man er her,vet ikke helt...

Ja, kanskje det er lurt. Kjenner selv at jeg ganske ofte kan få en impuls om at "nå må jeg sjekke DOL". Men merker også at det kan gjøre godt å si til meg selv at jeg godt kan vente litt...

Har som sagt ikke lyst til å ta fullstendig av. Men det er i alle fall moro!!

Ja, kanskje det er lurt. Kjenner selv at jeg ganske ofte kan få en impuls om at "nå må jeg sjekke DOL". Men merker også at det kan gjøre godt å si til meg selv at jeg godt kan vente litt...

Har som sagt ikke lyst til å ta fullstendig av. Men det er i alle fall moro!!

Ja morro er det....=)

Og det er jo bedre å utveksle tanker her enn å sitte alene med dem,nei vil ikke ta helt av jeg heller,men er jo litt sosial her også da,er godt å lese andres synspunkter på ting,man lærer jo av det også.

Er glad jeg fant dette jeg...=)

Gjest PandaMiranda

klipp over kabelen, hvis du har det. Slå av pc'en hver kveld, slik at du ikke slår på pc som det første du gjør når du står opp hver morgen.

JAMMEN DA FÅR JEG JO IKKE DOLA SÅ MYE SOM JEG VIL!!!!!!!

Neida... Tror (håper) det skal gå greit. Men det er mulig at det her kan gå litt i bølger - at det innimellom kan bli ekstra intenst.

Jeg har jo ikke så lang erfaring ennå. Skal jo bli spennende å se med tiden. Hvordan det er til neste år, fx...

Men takk for tipset i alle fall, hvem vet, kanskje jeg får bruk for det en vakker dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...