Gå til innhold

Jeg klarer ikke gå på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke på jobb

Jobber som vikar.Men nå i det siste har jeg ikke orket å si ja til en eneste jobb,fordi....Det er det jeg ikke vet. Jeg kjenner pulsen går fortere og fortere..Har klump i halsen og jeg svetter.Sover ikke natta før jeg skal jobbe og gråter nesten hele tide.

Slik har jeg hatt det i 1 år.

Hva er dette...........?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221380-jeg-klarer-ikke-g%C3%A5-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trives du i jobben din? Kjenner igjen det du beskriver fra en jobb jeg hadde for noen år siden. Jeg vantrivdes veldig, men kunne ikke slutte av forskjellige grunner. Det ble verre og verre, og jeg følte meg til tider syk når jeg skulle jobbe, selv om jeg objektivt sett ikke var det. Alt sammen gikk over senere, da jeg fant en jobb jeg trivdes med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...