Gjest vil ikke på jobb Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jobber som vikar.Men nå i det siste har jeg ikke orket å si ja til en eneste jobb,fordi....Det er det jeg ikke vet. Jeg kjenner pulsen går fortere og fortere..Har klump i halsen og jeg svetter.Sover ikke natta før jeg skal jobbe og gråter nesten hele tide. Slik har jeg hatt det i 1 år. Hva er dette...........? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Trives du i jobben din? Kjenner igjen det du beskriver fra en jobb jeg hadde for noen år siden. Jeg vantrivdes veldig, men kunne ikke slutte av forskjellige grunner. Det ble verre og verre, og jeg følte meg til tider syk når jeg skulle jobbe, selv om jeg objektivt sett ikke var det. Alt sammen gikk over senere, da jeg fant en jobb jeg trivdes med. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ta det opp med legen din. Kan høres ut som depresjon, men er ikke helt sikker... 0 Siter
Gjest vil ikke på jobb Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nei jeg trives ikke. Ikke noe galt med kollegaene, men det er selve jobbe,,,,,,, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.