Gå til innhold

Lillepille

Anbefalte innlegg

Gjest Hoppsasa

Etter at jeg så at det var mange her som hadde bestilt reseptbelagte piller gjennom lillepille.com så bestilte jeg Zenical gjennom de. Det sto så fint at det ble sendt i diskret forpakning. Jeg antok da at de kom rett hjem til meg i postkassa, men neida! Jeg måtte dra til tollvesenet for å fortolle det og det er jo ikke så veldig diskret når de pakker opp pakken foran deg... De nektet meg først å utlevere den til meg for det sto ikke på pakningen hvordan det skulle doseres og man får bare lov til å bestille inn piller for 3 mnd. Pillene ble sendt fra Hellas så det sto bare på gresk på pakningen! Til slutt ringte de til Statens legemiddeltilsyn og fikk vite at det bare var for 1 mnds forbruk.

Hadde jeg ant at det skulle bli så vanskelig så hadde jeg ikke bestilt fra utlandet!

Er dette vanlig? Hva er vitsen med en diskret forpakning når de pakker den opp? Og hvorfor kom den til tollen i det hele tatt?

*forvirret*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221467-lillepille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...