ulva Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 ..over all forventning! For en deilig dag! Jeg stortrives med en jobb hvor jeg kan hjelpe andre mennesker. Det sosiale dekkes av at vi er så mange som jobber med det samme. Et hyggelig arbeidsmiljø og en givende jobb - hva mer kan man be om å fylle dagene med :-) 0 Siter
Gjest bry Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Så topp og kjekt å høre..=) Tenkte på deg i dag og håpet det gikk greit. Nå gav du meg håp og mot,kanskje jeg også tørr en dag/gang...=) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 gratulerer masse. håper ting går bra for deg 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det var hyggelig å høre !! Ønsker deg alt mulig godt videre der! 0 Siter
ulva Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Takk for alle oppmuntrende svar! I natt sov jeg tilogmed godt :-) 0 Siter
akba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Flott! Jeg er letta med deg. Det verste er tanken og ventinga. Går som regel mye bedre enn vi tror. Gratulerer og klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.