Gå til innhold

Tips mot kvalme takk


Gjest mirakel*2

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Det finnes ikke moro, nei. Jeg må innrømme at jeg sliter en liten smule med å holde humøret og motivasjonen oppe for tiden. Syns du er kjempeflink som kommer deg på svømmetrening!

Jeg føler meg fullstendig malplassert og veik i en rullestol og syns det bare er flaut, men å faktisk kunne være med den turen på IKEA og handle utstyr i stedet for å sitte hjemme i sofaen hele forbanna dagen hver forbanna dag hele forbanna uka er verdt det, tross alt...!

Prøvde meg en tur ut på bare krykkene på torsdag (gikk fra Oslo S og opp til Youngstorget) og det resulterte i en søvnløs natt :-/

Nå planlegger sambo en hotellweekend i Sverige for å få meg litt vekk fra denne trauste tilstanden og gi litt nye impulser.. :-)

Ta smertene på alvor, da... sånn at du forhåpentligvis ikke blir enda verre nå. Jeg var teit som tenkte at "det går siiiiiikkert bra!"...

Såpass...? Da har også du min fulle sympati. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    11

  • jubalong70

    8

  • carma

    8

  • mariaflyfly

    6

mariaflyfly

Ja, jeg prøver å ta smertene på alvor - blant annet ba jeg om full sykemelding mens jeg fremdeles klarte halve dager, fordi jeg så hvilken vei det gikk. Og det blir utallige timer i saccoen hver dag. Jeg synes jeg er forsiktig og tar det mye med ro, men jeg blir tydelig dårligere allikevel. Nå er det vondt hele tiden, med mindre jeg sitter i saccoen eller befinner meg under vann.

Men det går jo ikke å bare sitte inne og vente, heller, da ville jeg gått på veggen temmelig fort.

Tanken på en helgetur har faktisk streifet meg også, det høres utrolig deilig ut å komme seg litt bort, men jeg tror ikke jeg tør. Blant annet er det er forutsetning å ta med saccoen, og den fyller hele bilen omtrent. Egentlig burde vi hatt en helg på hytta så gubben og jentungen fikk gått på ski, men da blir jeg jo helt lenka til hytta, så jeg orker ikke. Og om de drar alene kommer jeg meg ikke ut her hjemme heller.

Ikke mye moro, nei :(

Tanken på en halvdårlig hyttemadrass har tydeligvis ikke streifa deg? ;)

Sikkert ikke dumt å holde seg hjemme, selv om det kan virke uutholdelig kjedelig. :(

Godt at sacco'n har vært en god investerind, ihvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på en halvdårlig hyttemadrass har tydeligvis ikke streifa deg? ;)

Sikkert ikke dumt å holde seg hjemme, selv om det kan virke uutholdelig kjedelig. :(

Godt at sacco'n har vært en god investerind, ihvertfall. ;)

Vi måtte tatt med overmadrassen hjemmefra ja, det har vi innsett forlengst.

Forøvrig glad for at madrassen hjemme er god, og myk...

Men sacoen er redningen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte tatt med overmadrassen hjemmefra ja, det har vi innsett forlengst.

Forøvrig glad for at madrassen hjemme er god, og myk...

Men sacoen er redningen :P

Hvor kjøpte du saccoen? Jeg finner bare fjortis-saccoer til 2000,- kroner jeg *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du saccoen? Jeg finner bare fjortis-saccoer til 2000,- kroner jeg *himle*

På toys'r'us, til 300,militærkamuflasjegrønn og stygg som bare rakker'n. Men jeg tror ikke de har flere...

Anbefales virkelig....

http://www.skeidar.no har de til 6-700, men jeg aner ikke hva de har i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass...? Da har også du min fulle sympati. *klem*

Trøsten er at det går over... :-) Tenk på de som har smerter eller ikke kan bevege seg fritt hele livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På toys'r'us, til 300,militærkamuflasjegrønn og stygg som bare rakker'n. Men jeg tror ikke de har flere...

Anbefales virkelig....

http://www.skeidar.no har de til 6-700, men jeg aner ikke hva de har i butikken.

Må sjekkes ut.. takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Trøsten er at det går over... :-) Tenk på de som har smerter eller ikke kan bevege seg fritt hele livet...

Jeg synes du har en veldig fin innstilling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...