Gå til innhold

NHD

Gjest signaturen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare si dette:Da jeg var i slutten av tennårene fikk jeg diagnosen:emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.

Men har ikke den diagnosen i dag,så der tok de feil.

Og jeg tror ikke du er ond...=)

Psykopater er ikke redd for å være onde,de er onde men ser det ikke selv.

Alt som betyr noe for dem er dem selv,resten "tråkker" de på....onde de nei..de er jo best i verden.

Så jeg tror ikke du er verken psykopat eller ond..=)

Da hadde du ikke bekymret deg for dette,for psykopater har ingen feil i sine egne øyne,det er alle andre det er feil med,så tror du kan ta det med ro....=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221532-nhd/#findComment-1653261
Del på andre sider

Gjest signaturen

Må bare si dette:Da jeg var i slutten av tennårene fikk jeg diagnosen:emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.

Men har ikke den diagnosen i dag,så der tok de feil.

Og jeg tror ikke du er ond...=)

Psykopater er ikke redd for å være onde,de er onde men ser det ikke selv.

Alt som betyr noe for dem er dem selv,resten "tråkker" de på....onde de nei..de er jo best i verden.

Så jeg tror ikke du er verken psykopat eller ond..=)

Da hadde du ikke bekymret deg for dette,for psykopater har ingen feil i sine egne øyne,det er alle andre det er feil med,så tror du kan ta det med ro....=)

Hei bry. Håper du har rett... Men oppførselen min var jo som den var - helt forkastelig - uavhengig av om det lå ond vilje bak eller ei. Normale mennesker behandler ikke andre på den måten, så noe må det jo ha feilet meg... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne leve med dette på samvittigheten. Tenker at jeg har forspilt mine sjanser her i livet.

Hvordan ble du frisk fra personlighetsforstyrrelsen, fikk du behandling?

Og...var du like ille som meg...?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221532-nhd/#findComment-1655048
Del på andre sider

Hei bry. Håper du har rett... Men oppførselen min var jo som den var - helt forkastelig - uavhengig av om det lå ond vilje bak eller ei. Normale mennesker behandler ikke andre på den måten, så noe må det jo ha feilet meg... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne leve med dette på samvittigheten. Tenker at jeg har forspilt mine sjanser her i livet.

Hvordan ble du frisk fra personlighetsforstyrrelsen, fikk du behandling?

Og...var du like ille som meg...?

Vennlig hilsen

Hallo i natten!

Tilfeldig at jeg såg dette nå,har nett bedt webmaster slette mine innlegg,tror ikke jeg har godt av dette.....

Håper de gjør det,men spørs om det gåt,men håper,er skikkelig paranoid nå...hate it!!!

Hvordan jeg ble frisk?

Føler meg alt annet enn det akuratt nå...arrrg.

Men ja jeg var ganske "umulig" og ustabil i tennårene,men kan ha hatt andre grunner enn den diagnosen.

Du må ikke tro du har forspilt dine kjangser kjære du,ditt liv er jo langt og ligger foran deg...=)

Man trenger ikke kaste hode bakover hele tiden,viktig å se fremover også,og alle fortjener nye kjangser.

Stå på du og aldri gi opp!!!

*nattaklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221532-nhd/#findComment-1655058
Del på andre sider

Gjest signaturen

Hallo i natten!

Tilfeldig at jeg såg dette nå,har nett bedt webmaster slette mine innlegg,tror ikke jeg har godt av dette.....

Håper de gjør det,men spørs om det gåt,men håper,er skikkelig paranoid nå...hate it!!!

Hvordan jeg ble frisk?

Føler meg alt annet enn det akuratt nå...arrrg.

Men ja jeg var ganske "umulig" og ustabil i tennårene,men kan ha hatt andre grunner enn den diagnosen.

Du må ikke tro du har forspilt dine kjangser kjære du,ditt liv er jo langt og ligger foran deg...=)

Man trenger ikke kaste hode bakover hele tiden,viktig å se fremover også,og alle fortjener nye kjangser.

Stå på du og aldri gi opp!!!

*nattaklem*

Hei bry - jeg leste svaret ditt først nå. Men så fælt at du har det slik?! Var det innlegget mitt du ikke hadde godt av og ble verre av? Det var isåfall ikke meningen ! Det må jeg få beklage! Du ble kanskje påminnet hvordan det var å ha eupf.. Det er ikke noe godt å være paranoid. Det er jeg også for tiden.Huff..håper det går bedre med deg nå! Hør på hva du selv sier: se fremover og gi ikke opp:) Du er alltid så positiv, du må fortsette med det!

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221532-nhd/#findComment-1665162
Del på andre sider

Hei bry - jeg leste svaret ditt først nå. Men så fælt at du har det slik?! Var det innlegget mitt du ikke hadde godt av og ble verre av? Det var isåfall ikke meningen ! Det må jeg få beklage! Du ble kanskje påminnet hvordan det var å ha eupf.. Det er ikke noe godt å være paranoid. Det er jeg også for tiden.Huff..håper det går bedre med deg nå! Hør på hva du selv sier: se fremover og gi ikke opp:) Du er alltid så positiv, du må fortsette med det!

*Klem*

Hei signaturen!

Og takk for fint svar og klem.

Neida det var ikke pga det du skrev,blir minnet på "ting" overalt jeg,får prøve å tenke posetivt....=)

Men det er gale for tiden,i natt var forferdelig,trodde virkelig jeg skulle miste "grepet",men takk og lov det skjedde ikke.

Nå kvier jeg meg bare til neste natt......

Men men,hode er over vann fremdeles iallefall...=)

*klem tilbake*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221532-nhd/#findComment-1665673
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...