Gjest vondibenet Skrevet 15. mars 2001 Del Skrevet 15. mars 2001 Jeg har en skade som kalles løse kneskjell,jeg tror det er det det er i hvertfall, de sa det på NIMI.Det er ca. 6 år siden jeg fikk konstatert dette, har vært hos fysioterapeut med jevne mellomrom,og enda en gang hos NIMI.Men ikke noe ser ut til å gjøre meg helt symtomfri. Det kommer ved mye belastning,som ved fotbaltrening eller ved kampsporttrening. Kan noen hjelpe meg???!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 15. mars 2001 Del Skrevet 15. mars 2001 Hei. Som du vet jobber jeg på NIMI til daglig. Jeg er ikke kjent med diagnosen løse kneskjell.Vi bruker vel ikke den til daglig. Jeg tviler selvsagt ikke på at du har fått høre dette, men vet ikke helt hva legen eller fysioterapeuten har ment. Om du tar direkte kontakt med oss/meg der, kan vi snakke mer om din helt spesielle situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.