Gjest anouschka78 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Endelig! Ringte en psykiater jeg har vært hos en time i fjor. Fikk komme til han og skulle ta med epikrisen fra søvnsykehuset!! Jeg skal få prøve modadiol! Men tenkte at kanskje AD virker bedre nå, sammen med den, men hva kan passe best sammen? Psykiateren har ingen erfaring med dette, men han sier han vil prøve!! Er så glad! Men må ha noe for depresjon/angst/OCD og bulimi også. Kan jeg ta fontex med modafranil, eller NHD kan du anbefale noe annet? 0 Siter
frosken Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hyggelig å lese at du nådde frem hos noen :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Så bra at du kontaktet en psykiater! Har lest flere av innleggene dine i det siste og håper at ting løser seg for deg. 0 Siter
Gjest anouschka78 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hyggelig å lese at du nådde frem hos noen :-) Takk, kjære frosken og Cathlin for oppmuntringen! Setter alltid kjempe stor pris på svarene dere har gitt :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.