Gå til innhold

Hvem betaler din bonus NHD..:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

10

• Svimern

7

• Dory

4

• canticle

3

Mest aktive i denne tråden

Åh! Kul og spydig du er! Åh!

egentlig ikke, det er jo av interesse at dette forumet er sponset av firmaer som Lundbeck og Wyeth. Nå sier jeg ikke at dette faktisk har skjedd, men slike ting kan gi forutintatte utsagn (dvs utsagn som skrår mot disse firmaenes medisiner).

Nils Håvard Dahl, psykiater

Her bruker NHD masse tid på å hjelpe oss.

Vi er heldige somhan han, og de som sponser forumet...

Så ikke kritiser...

Jo, folk må gjerne spørre og også kritisere.

Jeg skjønte bare ikke dette med bonus, julegratiale og ADHD.

Og dagens ADHD-program, hva er det?

Annonse

Jeg så det ikke, men handlet om at ADHD barn faller i legemiddelfirmaenes hender... Dvs mye medisner. (10 doblet)Tror jeg...

http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/5530945.html

Jeg så det ikke, men handlet om at ADHD barn faller i legemiddelfirmaenes hender... Dvs mye medisner. (10 doblet)Tror jeg...

http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/5530945.html

Var jeg med der?

Jeg som aldri har skrevet en resept verken på Ritalin, Concerta eller Strattera.

??

Dagens ADHD program er dette

http://www.nrk.no/brennpunkt/

Det var en mann som hadde diverse roller, men han har nå sluttet samarbeidet med legemiddelfirmaet ifølge Brennpunkt.

Bra nyansert program synes jeg.

Var jeg med der?

Jeg som aldri har skrevet en resept verken på Ritalin, Concerta eller Strattera.

??

Jeg så det desserre ikke. Men jeg tror ikke du var med. Leste om programet, der var det en annen som var nevnt.

Så jeg vet egentlig ikke helt hvordan du ble "blandet" inn i dette?;)

Derfor synetes jeg også det var så rart at det ble kritikkav deg. (Slik som jeg leste innleget da...)

Annonse

Hei folkens !

Må nesten le litt.. Mitt innlegg var ment som en spøk til vår alles kjære dr. NHD. Jeg trodde han fikk med seg programmet på NRK.

Kort fortalt NHD så ble IGJEN medisiner og spesielt produsentene av de fremstilt som store stygge ulver ! Atter en gang mistenkeliggjorde de en lege/psykiater for å ha tett samarbeid med både forskningsinstitusjoner og legemidelprodusenter, atter en gang fokuserte de på de svært sjeldene men alvorligste bivirkninger m.m.

Stakkars Pål Zeiner ble noe grillet.

Så det var på ingen måte vondt ment. Derav smilefjesene i innlegget.

Dagens ADHD program er dette

http://www.nrk.no/brennpunkt/

Det var en mann som hadde diverse roller, men han har nå sluttet samarbeidet med legemiddelfirmaet ifølge Brennpunkt.

Bra nyansert program synes jeg.

Enig, jeg synes dette programmet var mye mer nyansert og balansert i forhold til det som gikk på tv2 for kort tid siden.

Samtidig synes jeg de blir litt utenforstående i sine synsinger noen gang..

Hei folkens !

Må nesten le litt.. Mitt innlegg var ment som en spøk til vår alles kjære dr. NHD. Jeg trodde han fikk med seg programmet på NRK.

Kort fortalt NHD så ble IGJEN medisiner og spesielt produsentene av de fremstilt som store stygge ulver ! Atter en gang mistenkeliggjorde de en lege/psykiater for å ha tett samarbeid med både forskningsinstitusjoner og legemidelprodusenter, atter en gang fokuserte de på de svært sjeldene men alvorligste bivirkninger m.m.

Stakkars Pål Zeiner ble noe grillet.

Så det var på ingen måte vondt ment. Derav smilefjesene i innlegget.

*Kniiis* Sory min kritikk...

:))

Natta!

Vennlig hilsen,

du jobber i et legemiddelfirma, gjør du ikke?

Nei, jeg verken jobber eller har jobbet i et legemiddelfirma.

Jeg arbeider i Helse Nord-Trøndelag.

Jeg har hatt forelesningsoppdrag for alle legemiddelsfirma som selger psykofarmaka.

Du har aldri skrevet ut ritalin eller strattera? Brenner det under føttene dine Nils Håvard?

#Flash#

Nei, det brenner ikke.

a) Jeg jobber ikke med barn.

B) Vi har andre psykiatere på mitt arbeidssted som arbeider med voksne med ADHD.

c) Som overlege på en akuttpost kommer jeg av og til bort i personer som har ADHD og som får slike gode legemidler (for dem).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...