Gjest funderer8 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hva er hoved forskjellen mellom angst og depresjon? Følger vonde følelser begge deler? 0 Siter
Svimern Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Tror ikke du finner noen god beskrivelse noen sted på forskjellen. Jeg opplevde angsten som akutt,ustabile kroppslige fysiske reaksjoner. Depresjonen opplever jeg som mer stabil vondt, fysiske symptomer der også,men mer stabile, stabilt ukonsentrert, stabilt nedenfor m.m. 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Angst er vel frykt? Depresjon er vel mørke? 0 Siter
Gjest Plaget av dette Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ved angst føler jeg uro inni kroppen, spesielt brystet. Har hjertebank og føler meg redd. Depresjonen gir meg en trist tilværelse med nedstemthet, lei meg, orker ingenting, alt er vanskelig, ingenting å se frem til. Det er hva jeg føler da. Depresjon og angst går ofte hånd i hånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.