Blenda1365380899 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Vanskelig det med å rive seg løs fra familie når denne er vanskelig å forholde seg til. I noen familier er det nesten tradisjon å kunne trixe og mixe, manipulere og sette medlemmer opp i mot hverandre. Griske til seg penger er heller ikke ukjent fenomen. Det er utrolig hvor liten noen kan gjøre seg for å griske til seg penger. Noen er også ganske manipulerende som menneske. Huff, fri meg fra alt dette. Livet er så kort. Det er vel ikke meningen at en skal leve i manipulerende menneskes vold hele livet. La de som ønsker å trixe og mixe å få leve sammen med mennesker som gjør det samme. Så kan vi andre får være i fred å drive i fred og ro med våre fritidssysler og tåpelige tro på godheten i mennesket! Noen av oss er kanskje litt for naive....Hvem vet ) Jeg vil i hvertfall sette grenser for hva jeg orker å ha rundt meg av menneskelige vesner. God natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.