Atene3 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hei, Min samboer sliter mye med angst. Mitt spørsmål er derfor som følger: Hvordan bør man forholde seg til en som sliter med dette? På forhånd takk for svar! Hilsen Rådvill 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 angst er så mye, men for å i det hele tatt bli bedre er det fysisk aktivitet som gjelder... det må være slitsomt for en samboer og oppleve en angsnevrose så nært, men det nytter virkelig, har vært der selv skjønner du. jeg begynte med sykling og gikk etter det over til spasere/jogge... utrolige resultater som jeg først ikke trodde på, men MÅ jo det nå da:-) jeg har alltid vært imot medikamenter personlig, men for enkelte er det hele livet, ikke vær redd for å prøve er mitt råd, det finnes god hjelp og veldig god ekspertise på emnet "angst". Det er grusomt og leve med, men enkelt og hanskes med om du "gir den en på tygga" og tramper iveg;-) masse lykke til:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.