Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært en person som har vannskelig for å prate om følelser og ting som har skjedd meg,for snart 6 år siden døde min mor,to år etter det døde min beste venninne..Jeg har aldrig pratet ut om noe av dette,vært klart bestemt på å klare meg selv..jeg har det for det meste bra,men det er oftere og oftere jeg får nedturer,kommer meg opp av det igjen,men det blir tyngere,og nå vet jeg snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg..Har vonde drømmer i perioder,holder meg borte fra folk,og får til tider angst av å gå ut,jeg har også store problemer med å åpne meg og knytte meg til andre mennesker..har også mistet det meste av selvtillit.Jeg har begynt å skjønne nå at jeg kanskje burde få noe hjelp,men vet ikke helt åssen jeg skal gå frem?og om jeg i det hele tatt tørr og begynne å snakke med noen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221864-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...