sick85 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det lurer ejg fælt på! for jeg skal bestemme meg innen neste onsdag.. noen som har noen forslag? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 etter å ha lest endel innlegg fra deg tror jeg døgnklinikk er best. Du kommer nok til å ha veldig abstinenser og vil trenge hjelp til å komme igjenom det her. 0 Siter
sick85 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 etter å ha lest endel innlegg fra deg tror jeg døgnklinikk er best. Du kommer nok til å ha veldig abstinenser og vil trenge hjelp til å komme igjenom det her. ja trur døgn er best jeg å.. men psykologen er sååå opptatt av at jeg skal på dag.. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 ja trur døgn er best jeg å.. men psykologen er sååå opptatt av at jeg skal på dag.. sikker på at du ikke pynter på sannheten for han da? 0 Siter
sick85 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 sikker på at du ikke pynter på sannheten for han da? vel.. nei er ikke helt sikker på det. men det virker som om hu krever det av meg at jeg skal gjøre som hu vil.. men vet ikke.. tør ikke si a imot hu har jo "makt" over meg... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 vel.. nei er ikke helt sikker på det. men det virker som om hu krever det av meg at jeg skal gjøre som hu vil.. men vet ikke.. tør ikke si a imot hu har jo "makt" over meg... du får ta en sjans , funker ikke dagklinikk kan du sikkert prøve døgnklinikk? 0 Siter
sick85 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 du får ta en sjans , funker ikke dagklinikk kan du sikkert prøve døgnklinikk? ja er jo lov å håpe.. men tør jeg det da? det er spørsmålet.. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 ja er jo lov å håpe.. men tør jeg det da? det er spørsmålet.. har vel ikke noe å tape , ting kan vel ikke bli mye verre enn det de er nå? 0 Siter
sick85 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 har vel ikke noe å tape , ting kan vel ikke bli mye verre enn det de er nå? nei sant det.. kan ikke bli stort værre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.