Gjest voggingogvogging Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 hva kommer vogging av? jeg kan sitte å vogge i flere timer i strekk... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 vet ikke , var en jente som gjorde hele tida når jeg var innlagt . Var noe greie som hjalp mot angst vistnok.. men personalet ville ikke hun skulle gjøre det. De pleide å gi henne tilsnakk 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 vet ikke , var en jente som gjorde hele tida når jeg var innlagt . Var noe greie som hjalp mot angst vistnok.. men personalet ville ikke hun skulle gjøre det. De pleide å gi henne tilsnakk Kan være bivirkninger av visse medikamenter også,bla av ssri og antipsykotiske medisiner(f.eks haldol,trilafon,cisordinol,zyprexa,largactil osv). Snakk med legen din hvis du tror det kan komme av medisiner.Det finnes noe som heter Akineton som kan hjelpe mot vogging,tripping,rugging o.l....hvis det er forårsaket av medikamenter. Good Luck! 0 Siter
Gjest bry Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Som bebyer blir man ofte vogget i søvn,noen mener det er derfor man vogger. Det gir en trygghetsfølelse og det virker beroligende. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Noe som stimulerer visse sanser har jeg skjønt. Vet at det er veldig vanlig blant synshemmede, at de har sånne fakter. Kanskje er det pga at de anstrenger seg ekstra mye i hverdagen og at det er deres måte å slappe av på når de er alene?. Er nok ikke unormalt å like å vogge. Er nok mange sanser som blir stimulert. Vogg i vei:) 0 Siter
Gjest Yellow Submarine Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Noe som stimulerer visse sanser har jeg skjønt. Vet at det er veldig vanlig blant synshemmede, at de har sånne fakter. Kanskje er det pga at de anstrenger seg ekstra mye i hverdagen og at det er deres måte å slappe av på når de er alene?. Er nok ikke unormalt å like å vogge. Er nok mange sanser som blir stimulert. Vogg i vei:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.