ulva Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vi er jo flere som maser her inne - er vi maniske alle sammen? Eller bare oppmerksomhetssøkende? 0 Siter
ulva Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Noen "maser" svært mye mer enn andre. Ja, men jeg syns jo at jeg er en av dem - iallefall den siste tiden. Og årsaken til det er jo den samme som gjelder for gulrota: Mangel på sakkyndig person å diskutere opplevelser med/erfaringer/spørsmål. Har bare psykiater en gang i blant, og jeg samler selvsagt opp spørsmål til henne, men rekker ikke over alt som dukker opp. 0 Siter
frosken Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ja, men jeg syns jo at jeg er en av dem - iallefall den siste tiden. Og årsaken til det er jo den samme som gjelder for gulrota: Mangel på sakkyndig person å diskutere opplevelser med/erfaringer/spørsmål. Har bare psykiater en gang i blant, og jeg samler selvsagt opp spørsmål til henne, men rekker ikke over alt som dukker opp. Det har aldri falt meg inn at du er overaktiv eller "maser". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.