Gå til innhold

Bli blodgiver på anti depressiva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

de vil ikke ha nyra mi engang..

Er vel bedre med en litium-nyre enn ingen nyre.... sukk...

Kanskje noen kan få bruk for håret mitt????

Hår kan gjenbrukes, ja! Kan lage extensions av det eller hva med putefyll? :)

Kanskje noen andre organer man kan donere?

firebird1365380441

ører? ferdig med hull?

Jeg har donorkort.Dvs at om jeg dauer i en ulykke o.l.og organene mine er i en slik forfatning at de kan benyttes til donasjon,kan de ta ut organene mine og gi de bort.

Jeg har avklart dette med mine pårørende,og de er positive til mitt ønske...om noe skulle gå galt.

Jeg mener at jeg gikk på ad/ssri da jeg var blodgiver.Ga blod i 5 år.Var først da jeg fikk anafylaktisk reaksjon på phetidin at jeg måtte slutte...

Du kan jo ringe blodbanken og spørre,hvis du er usikker....

Jeg synes det er helt utrolig at de har så strenge regler at det omtrent utelukker halve befolkningen.

Jeg har nesepiercing, spiser feile medisiner og veier for lite. Dessuten har jeg tatt akupunktur hos en fysioterapeut.

Jeg kan glemme hele greia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...