Gjest Zahara Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Var på bipolar poliklinikk for et par mnd siden. Dosen på largactil på kveldstid ble økt fra 25 mg til 50 mg, og seroquelen fra 500 på kvelden til 600 på kvelden og 100 på dagen. ( som jeg ikke tar fordi jeg blir sløv..) går nesten i koma av pillene, men våkner etter to til tre timer. De siste dagene har jeg tatt 200 mg til når jeg våkner, så 200 til. Kan jeg fortsette slik? vallergan funker bare ikke på meg. apodorm funker heller ikke. og innsovningspiller...hello my dear hobbit! Jeg merker det på kroppen nå, men humøret er bra. vært det i 3 mnd! litt sliten da.. utover kveldene. 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Lille vennen! Du kan få alle vallerganene jeg står på - 60 mg + 30 mg vival + 50 mg largactil.I tillegg til det du tar.Så blir det nok bra ,skal du se! Koma høres ikke bra ut.Men kunne godt tenkt meg et koma nå...er lys våken ,selv med dosen av vallergan,vival og largactil jeg står på. Vi kan jo prøve med litt overføring??? 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Lille vennen! Du kan få alle vallerganene jeg står på - 60 mg + 30 mg vival + 50 mg largactil.I tillegg til det du tar.Så blir det nok bra ,skal du se! Koma høres ikke bra ut.Men kunne godt tenkt meg et koma nå...er lys våken ,selv med dosen av vallergan,vival og largactil jeg står på. Vi kan jo prøve med litt overføring??? hehe.blir våkenatt i natt..Er sjåfør.... HMMF. får vel begynne å ta nozis igjen da. men blir så dett i desa... og du vet.. jeg har jo litt neseproblemer fra før.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.