Gå til innhold

tvangsbehandling.

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Du har helt rett. Forutseelsen og håndteringen av personer som er til fare for eget eller andres liv kunne vært mye bedre.

Men jeg kan forstå psykiatrien på det punktet, for det er veldig vanskelig, og egentlig nærmest umulig, å forutse hva en person kan komme til å gjøre fire dager frem i tid.

Er hjertens glad for at jeg ble tvangsinnlagt denne gangen,ellers hadde jeg uten tvil vært død nå.Kom hit med 4 gorillaer av noen politifolk.Jeg husker ingenting etter at jeg dro til legevakta.2 døgn er svarte hull.Personalet har fortalt meg om politifolka som ikke ville låse meg fri fra håndjerna,enda jeg var så dopa av overdosen at jeg ikke greide å holde balansen....Ikke rart de la meg inn på tvang.Er overført på § 2.1. nå.Men er veldig glad for at jeg ble tatt inn på 3.8.jeg hadde drept meg selv om jeg hadde fått gått ut aleine,eller bare blitt sendt hjem....

Fortsetter under...

Gjest gulrota

Er hjertens glad for at jeg ble tvangsinnlagt denne gangen,ellers hadde jeg uten tvil vært død nå.Kom hit med 4 gorillaer av noen politifolk.Jeg husker ingenting etter at jeg dro til legevakta.2 døgn er svarte hull.Personalet har fortalt meg om politifolka som ikke ville låse meg fri fra håndjerna,enda jeg var så dopa av overdosen at jeg ikke greide å holde balansen....Ikke rart de la meg inn på tvang.Er overført på § 2.1. nå.Men er veldig glad for at jeg ble tatt inn på 3.8.jeg hadde drept meg selv om jeg hadde fått gått ut aleine,eller bare blitt sendt hjem....

Det var veldig godt å høre at du har hatt så god nytte av den tvangsinnleggelsen.

Ønsker deg virkelig alt godt videre!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...