Gå til innhold

Slutte å kaste opp

Anbefalte innlegg

Gjest hunja

Trenger litt oppmuntring her... Prøver å slutte å kaste opp (har bulimi) og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for det er så vanskelig! Har hørt at man på en måte blir fysisk avhengig av det, pga noen hormoner som frigjøres og man føler seg lykkelig. Men når gir denne fysiske avhengigheten seg?

Jeg har ikke kastet opp på 4 dager nå, men nå gir jeg snart opp :-(

Noen som kan muntre meg opp litt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222094-slutte-%C3%A5-kaste-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest misshi

Jeg sluttet å kaste opp ved å trene masse. Da kan jeg spise det jeg vil uten å legge på meg og da overspiser jeg heller ikke, er en prosess, men nå kommer jeg ikke til å kaste opp om jeg så får utbetalt 50.000 kr cash.

Dessuten har jeg så fine pupper når jeg spiser nok og vil ikke for alt i verden mister dem. Så nå får jeg dårlig samvittighet og blir drit fortvila om de blir mindre, så sørger for å spise litt junk i ny og ned. Har et godt selvbilde på andre ting enn det å veie under 50 kg. Så hvorfor skulle jeg spy.

Om jeg skulle kaste opp ofte ville jeg ikke hatt energi og være i bra nok form til å trene en time aerobic hver dag f.eks. Da ville jeg blitt svimmel, fått vondt i hjertet og fått angst for å dø liksom.

Ikke noe for meg.

Men hadde aldri trodd jeg skulle bli kvitt bulimien på egen hånd, liksom vokse den av meg. Trodde en måtte gå i terapi lenge og sånn...

Ikke jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...