Gå til innhold

Kjæreste med personlegheitsforrstyrrelse Schizonid + deprimert

Anbefalte innlegg

konge av sogn

Hei.Eg er ein gut på 22 år,og har ADHD/asberger syndrom.Har nettopp fått meg kjæreste, som er 1 år yngre enn,meg altså 21 år. Det skjedde for ca 2 mnd sidan.Ho har personlegheitsforrstyrrelse Schizonid + at ho i periodar kan vere deprimert.

For tida er ho innlagt ved ein lukka avdeling.

Eg har følgjande spørsmål som eg vil stille deg, for det er vanskeleg å snakke med foreldre og venner om.

1. Er det lurt av meg å ringe ho, og i såfall kor ofte bør eg ringe?Er det lurt av meg å reise å besøke ho når ho er innlagt ved psykiatrisenter på lukka avdeling?

2. Trur du at ho får hjelp,og at hennar problem vert mindre etterkvart,som ho vert eldre

3.Korleis trur du det kan gå mellom oss?Vil kjæresteforholdet kunne halde fram eller trur du ikkje det går,av di både eg og ho har dei problema me har?

Takksam for svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...