Gå til innhold

Oppvarming

der Lutscher

Anbefalte innlegg

der Lutscher

Når jeg leser innleggene her skulle man tro at alle hopper over oppvarmingen. Men jeg håper jo og tror at det ikke er slik, da...

Hvordan varmer dere opp før en treningsøkt? (trening med vekter, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

oppvarimg er viktig for å kunne yte best mulig og redusere faren for strekkskader. Ved rolig og lett trening er treningen i seg selv oppvarming god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Oppvarming = 1 sett med ekstremt lett vekt à 20 reps. 1-2 sett til med forholdsvis lette vekter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramdom

Hei

På oppvarminga kjører jeg et par sett med lette vekter og da kjører jeg 20 reps.

Oppvarming skal i hovedsak fokusere paa de store muskelgruppene. Starter derfor med 10 min roing i romaskin, funker bra. Deretter skal foerste set vaere lett med 15-20 rep. Saa er det bare aa kjoere paa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppvarming skal i hovedsak fokusere paa de store muskelgruppene. Starter derfor med 10 min roing i romaskin, funker bra. Deretter skal foerste set vaere lett med 15-20 rep. Saa er det bare aa kjoere paa.

Hei,

Det lønner seg ikke å varme opp f.eks. brystet når du skal trene bena. Det er jo det du sier! Da er det like greit å jogge på mølle maskin og deretter varme opp den muskel du SKAL trene med et par-tre sett.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...