der Lutscher Skrevet 15. mars 2001 Del Skrevet 15. mars 2001 Når jeg leser innleggene her skulle man tro at alle hopper over oppvarmingen. Men jeg håper jo og tror at det ikke er slik, da... Hvordan varmer dere opp før en treningsøkt? (trening med vekter, altså) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KongTommy Skrevet 16. mars 2001 Del Skrevet 16. mars 2001 Hei På oppvarminga kjører jeg et par sett med lette vekter og da kjører jeg 20 reps. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 16. mars 2001 Del Skrevet 16. mars 2001 Hei, oppvarimg er viktig for å kunne yte best mulig og redusere faren for strekkskader. Ved rolig og lett trening er treningen i seg selv oppvarming god nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 16. mars 2001 Del Skrevet 16. mars 2001 5-10 min sykkel(ok, blir som regel bare 5.. Deretter en del lette reps på første øvelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 16. mars 2001 Del Skrevet 16. mars 2001 Hei, Oppvarming = 1 sett med ekstremt lett vekt à 20 reps. 1-2 sett til med forholdsvis lette vekter. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramdom Skrevet 16. mars 2001 Del Skrevet 16. mars 2001 Hei På oppvarminga kjører jeg et par sett med lette vekter og da kjører jeg 20 reps. Oppvarming skal i hovedsak fokusere paa de store muskelgruppene. Starter derfor med 10 min roing i romaskin, funker bra. Deretter skal foerste set vaere lett med 15-20 rep. Saa er det bare aa kjoere paa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Oppvarming skal i hovedsak fokusere paa de store muskelgruppene. Starter derfor med 10 min roing i romaskin, funker bra. Deretter skal foerste set vaere lett med 15-20 rep. Saa er det bare aa kjoere paa. Hei, Det lønner seg ikke å varme opp f.eks. brystet når du skal trene bena. Det er jo det du sier! Da er det like greit å jogge på mølle maskin og deretter varme opp den muskel du SKAL trene med et par-tre sett. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.