Gå til innhold

liten seksuellinteresse

Gjest jente på snart 22 år

Anbefalte innlegg

Gjest jente på snart 22 år

Jeg har hatt anoreksi i mange år og sikkert preget av det og min strenge kontroll. Jeg er litt bedre nå, men har liten eller ingen seksuelle ønsker og lyster. Ja, jeg har lyst på en mann, men mest for å bli holdt rundt av, føle meg trygg. Er det noe galt med meg? Hvorfor tenner jeg ikke på ting? Det er så mye om sex i media at jeg begynner å lure på om det er noe feil med meg. Jeg onanerer ikke eller noe sånt.

Jeg går i terapi, men er for flau til å ta opp et slikt tema. Spesielt siden psykologen min er en mann.

Er jeg alene om å ha det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222276-liten-seksuellinteresse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest .xo.xoi.ce

Har liten sexualintresse selv. Når jeg har vært i forhold har jeg skjelden tatt initiativ. Jeg regner med at medisinene jeg går på har mye med det å gjøre. Men det forklarer ikke alt, fordi jeg var ikke så intresert uten medisiner heller. Jeg savner mye mere nærhet og noen å holde rundt, enn sex jeg også.

Gjest tikkanen

når du treffer den mannen som holder deg og gir deg trygghet så skal du nok se sexlysten også kommer snikende, kanskje :)

hvis du har hatt problemer som du beskriver så vil jeg tro sex, onani osv er noe av det siste man tenker på.

vet i allefall jeg har hatt det sånn når jeg har slitt som verst.

ikke tenk på hva som er feil eller riktig ifølge andre eller media, bare du kjenner din egen kropp og hva den vil.

Gjest jente snart 24

når du treffer den mannen som holder deg og gir deg trygghet så skal du nok se sexlysten også kommer snikende, kanskje :)

hvis du har hatt problemer som du beskriver så vil jeg tro sex, onani osv er noe av det siste man tenker på.

vet i allefall jeg har hatt det sånn når jeg har slitt som verst.

ikke tenk på hva som er feil eller riktig ifølge andre eller media, bare du kjenner din egen kropp og hva den vil.

Jeg kjenner meg igjen i hovedinnlegget, tidvis i alle fall. Er bipolar. Har kjæreste, men føler mer at jeg vil at han skal få det godt enn at jeg kjenner lyst selv. Tror nok det er vanlig, sykdommen bruker opp energien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...