Gå til innhold

Det går heldigvis bedre..men vet fortsatt ikke om jeg har angst..

Anbefalte innlegg

Har skrevet her før, angående mitt problem med svimmelhet. Hadde en gyngende svimmelhet konstant i 4 og 1/2 måneder. Den forverret seg i butikker, og hvor det var mange folks tilstedet. Ikke sjelden fikk jeg da besvimelser tendenser. Jeg gikk rundt å var så redd, så nervøs for hva dette kunne være, og så redd for å besvime. Etter en stund bestemte jeg meg for å "ta meg sammen", slutte å engste meg, og rett å slett bare prøve å slappe av. Oppsøke steder hvor jeg blir ekstra redd, butikker o.l . For på det verste gikk jeg ikke ut. Og det var ganske grusomt, fordi jeg hadde så gjerne lyst, men jeg visste at så snart jeg gikk ut ble denne svimmelheten enda verre. Men som sagt, jeg tok mot til meg, og er idag MYE bedre. Kan kjenne svimmelheten litt fremdeles, men ikke i den grad som før. Så det går gradvis over. Om det var angst for svimmelheten, eller svimmelhet pga angst, vet jeg enda ikke. Noen som har opplevd lignende?

Vet ikke om svimmelheten min var fysisk eller psykisk, men har hatt slik svimmelhet før også. Har kommet og gått litt i over 3 år. Så jeg har slått meg til ro med at det ihvetfall ikke er noe farlig:)

Fortsetter under...

Bra du klarer å leve med det på en måte.

Er plaget med svimmelhet jeg også og kvalme,kommer uanmeldt så det er ubehagelig.

Det hemmer meg,er redd for å gå ut,men i dag har jeg vært på tur,ikke alene da,men alikevel,det gjorde godt...=)

Bra du klarer å leve med det på en måte.

Er plaget med svimmelhet jeg også og kvalme,kommer uanmeldt så det er ubehagelig.

Det hemmer meg,er redd for å gå ut,men i dag har jeg vært på tur,ikke alene da,men alikevel,det gjorde godt...=)

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg men for mitt vedkommende var det en fysisk årsak som utløste svimmelheten. Har gått i langvarig behandling for fibromyalgi og når endelig muskelsmertene begynte å løse kom svimmelheten for fult.

Det går veldig i bølger, denne svimmelheten, akkurat nå er jeg i en dårlig periode igjen.

Heldigvis har jeg klart å legge vekk angsten for at det er noe farlig.

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg men for mitt vedkommende var det en fysisk årsak som utløste svimmelheten. Har gått i langvarig behandling for fibromyalgi og når endelig muskelsmertene begynte å løse kom svimmelheten for fult.

Det går veldig i bølger, denne svimmelheten, akkurat nå er jeg i en dårlig periode igjen.

Heldigvis har jeg klart å legge vekk angsten for at det er noe farlig.

Nei er ikke alltid godt å si om det er fysisk eller psykisk,derfor mener jag alle burde få både fysisk og psykisk utredning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...