Orio Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Min behandler skal snart slutte, etter påske. Jeg lurer på om jeg skal gi en gave, og ev. hva. Eller er det bare dumt? 0 Siter
rose23 Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Tror mange følger regelen om at de ikke skal ta i mot gaver fra pasienter. Men et kort eller noe som ikke koster noe spesielt går sikkert bra. Jeg har gitt min behandler aviser og egg :-) og det ble han glad for. 0 Siter
PieLill Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 De fleste setter vel pris på en oppmerksomhet som viser at arbeidet de gjør blir verdsatt. Gjør det enkelt, oppriktig og la pengeverdien av gaven være lav. Etter hva jeg mener å ha lest er det en kronegrense for hva helsepersonell lovlig kan motta fra en pasient. mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Det er helt ok å la være. Føler du sterkt behov for å gi noe, følger du PieLills råd. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Da en behandler jeg fant tonen med sluttet skrev jeg et kort,det ble tatt godt imot. Ville kjøpe gave også egentlig,hun betydde mye for meg,fikk sorgreaksjon da hun plutselig var borte. Tror behandlere setter pris på, at vi viser at vi setter pris på dem....=) 0 Siter
maire Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg fikk for kort tid siden veldig god hjelp av en psykiatrisk sykepleier på et akuttsted jeg var innlagt. Vi snakket en del om musikk. Da jeg flyttet ut kjøpte jeg en cd til henne og la den i hylla hennes uten navn eller merkelapp på. Jeg tipper hun ble glad for gaven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.