Gjest tullehøna Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hei, jeg lurer på om dette er vanlig: Ved stor psykisk påkjenning blir jeg så hoven rundt øynene! Det virker om det er ødem. Hevelsene varer omtrent like lenge som de vonde følelsene/tankene. Kan det være noen sammenheng her? 0 Siter
ananja Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det er vel ikke tilfeldigvis fordi du gråter mye når du har det sånn...? Jeg hovner i hvertfall opp rundt øynene av det..og ser ikke ut! 0 Siter
Gjest tullehøna Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det er vel ikke tilfeldigvis fordi du gråter mye når du har det sånn...? Jeg hovner i hvertfall opp rundt øynene av det..og ser ikke ut! Det er ikke det at jeg gråter. Det føles som vannansamling over øynene.Men takk for svar! 0 Siter
ananja Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det er ikke det at jeg gråter. Det føles som vannansamling over øynene.Men takk for svar! Nei, jeg trodde vel egentlig ikke at det var det.. Men da vet jeg ikke.. Det har sikkert en forklaring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.