Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg driver å seponerer cipralex, og er nå kommet ned i 2,5/3 mg, og føler meg bedre.

Kan det være at denne lave dosen hjelper meg, eller begynner jeg bare å bli meg selv igjen??

Det har ikke hjulpet meg før, og har ikke vært "meg" selv det siste året.(startet på 1,25mg for ett år siden) Brukte på det meste 7,5 mg i ca 7 mnd. Og da var serumsverdien 40. Begynte å seponere i november, smulevis.

Tror du jeg skal fortsette på denne lave dosen, eller har det ingen teapautisk verdi?? At slik jeg er nå, er jeg også uten?? Er så redd for en baksmell---

I tilfelle så, hvor raskt kan jeg gå nedover.

Ps- reagerte voldsomt i oppstart på disse tablettene!

Skrevet

Hei, nå vet jeg du husker godt:0), men for ordens skyld, jeg plages med somatisert GAD,og etter cipralex hvor jeg fikk panikkanfall i oppstartingsfasen, sliter jeg og nå veldig med angst for slike nye anfall.

Altså ikke depresjon! ifølge mine papirer fra psykiater:0(

Treffer han for sjelden, derfor jeg nå spør deg hva jeg skal gjøre med de 2,5 mg cipralex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...