inkink Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Hei, jeg driver å seponerer cipralex, og er nå kommet ned i 2,5/3 mg, og føler meg bedre. Kan det være at denne lave dosen hjelper meg, eller begynner jeg bare å bli meg selv igjen?? Det har ikke hjulpet meg før, og har ikke vært "meg" selv det siste året.(startet på 1,25mg for ett år siden) Brukte på det meste 7,5 mg i ca 7 mnd. Og da var serumsverdien 40. Begynte å seponere i november, smulevis. Tror du jeg skal fortsette på denne lave dosen, eller har det ingen teapautisk verdi?? At slik jeg er nå, er jeg også uten?? Er så redd for en baksmell--- I tilfelle så, hvor raskt kan jeg gå nedover. Ps- reagerte voldsomt i oppstart på disse tablettene! 0 Siter
inkink Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 Hei, nå vet jeg du husker godt:0), men for ordens skyld, jeg plages med somatisert GAD,og etter cipralex hvor jeg fikk panikkanfall i oppstartingsfasen, sliter jeg og nå veldig med angst for slike nye anfall. Altså ikke depresjon! ifølge mine papirer fra psykiater:0( Treffer han for sjelden, derfor jeg nå spør deg hva jeg skal gjøre med de 2,5 mg cipralex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.