Gjest rett og galt? Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Bruker abilify 10mg. Er skrekkelig stiv og har smerter i alle muskler,problemer med å gå. Dette ser ut til å bare forverre seg. Skal jeg kontakte legen og forandre merke, eller redusere dosen? Eller kommer dette til å bedre seg etter ei stunds tålmodighet.Har brukt denne medisinen i over en måned. 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Hvor lenge har du hatt stivheten og muskelsmertene? 0 Siter
Gjest bry Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Det er nevroleptika det har jeg lest,og mange får stivhet i muskler av slike. Tror ikke det forsvinner heller. Har sett folk som har gått på slike i årevis,de har veldig vanskelig for å gå,syns dette er veldig trist..=( Syns de som skriver de ut kunne opplyst om sånt,men ofte gjør de ikke det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Nei, slik skal det ikke være. Ta det opp med legen din. Dose? 0 Siter
Gjest rett og galt? Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Nei, slik skal det ikke være. Ta det opp med legen din. Dose? Dose 10 mg tabletter.Bruker ibux så jeg ikke skal ha så vondt. Det hjelper litt mot smerter, men ikke imot muskelstivheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.