Gå til innhold

muskelvolum

Gjest diskey

Anbefalte innlegg

Gjest diskey

lurer på folks mening om 2 ting, når det gjelder trening for å øke maksimalt i MUSKELVOLUM.

Hvor mange reps syns du man skal ligge på ?

Hvor lenge syns du man skal kjøre et treningsprogram før man forandrer på det for å få variasjon og jobbe seg over "platåer" ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Variasjon synes jeg er det beste for max muskeloppbygging. Slik er opplegget mitt:

Program_1_: 3 uker med 6-8 rep, så 3 uker med 10-12 rep.

1 uke fri.

Program_2_: 3 uker med 6-8 rep, så 3 uker med 10-12 rep.

1 uke fri.

Så på program 1 igjen....osv

Baseøvelsene er like på begge programmene. Men de extra konsentrasjons øvelsene er forskjellig på de 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har best framgang ved å ligge på mellom 4-8 reps. Etter normalt 10 uker hviler jeg en uke og etterpå kjører jeg en periode med høy reps for variasjonen sin skyld. Jeg bytter ut også øvelser o.l.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variasjon synes jeg er det beste for max muskeloppbygging. Slik er opplegget mitt:

Program_1_: 3 uker med 6-8 rep, så 3 uker med 10-12 rep.

1 uke fri.

Program_2_: 3 uker med 6-8 rep, så 3 uker med 10-12 rep.

1 uke fri.

Så på program 1 igjen....osv

Baseøvelsene er like på begge programmene. Men de extra konsentrasjons øvelsene er forskjellig på de 2..

Hei,

Jeg synes Program 1 og Program 2 er helt like jeg. Kanskje en annen type splitt da?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg synes Program 1 og Program 2 er helt like jeg. Kanskje en annen type splitt da?

Med vennlig hilsen

ehh.. hva mener du?

Du vet da ikke hva slags øvelser jeg har på prog 1 og prog 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh.. hva mener du?

Du vet da ikke hva slags øvelser jeg har på prog 1 og prog 2..

Hehe, nei, det er sant. Bare glem det du. :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg mener at for maks. muskelvolum så bør en kjøre alt fra 3-30 reps. Treningen bør inneholde både intensitet og volum som er avpasset din tåleevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...