Gjest deppa fremdeles Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har slitt lenge med depresjon og anoreksi. Nå går det bedre, men jeg har det fremdeles vondt og mye nedfor. Det som er litt vanskelig å forklare er at jeg er i bedre humør og bedre fysisk, MEN jeg sliter og ting er ikke så lett som det kan se ut til innimellom. Jeg er dårlig på å formidle hvordan jeg har det, å synes det er vanskelig å fortelle om negative tanker. Hvordan kan jeg forklare til behandleren at ting er ikke bare lett og greit? 0 Siter
rass Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 slik jeg ser det er det din oppgave å være ærlig å fortelle alt som plager deg og så er det behandleren som må hjelpe deg ut i fra dine ærlige utspill 0 Siter
rass Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 slik jeg ser det er det din oppgave å være ærlig å fortelle alt som plager deg og så er det behandleren som må hjelpe deg ut i fra dine ærlige utspill er det noen fagfolk der ute som kan pasientrettighetsloven og om det finnes unntak fra dette regelverket om legen kan tillate å skjule medisiner i mat og saft? Er demente feks unntatt samtykkekompetanse? Kan pårørende bestemme dette ene og alene? 0 Siter
rass Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 er det noen fagfolk der ute som kan pasientrettighetsloven og om det finnes unntak fra dette regelverket om legen kan tillate å skjule medisiner i mat og saft? Er demente feks unntatt samtykkekompetanse? Kan pårørende bestemme dette ene og alene? svarte på feil - beklager 0 Siter
Gjest deppa fremdeles Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 er det noen fagfolk der ute som kan pasientrettighetsloven og om det finnes unntak fra dette regelverket om legen kan tillate å skjule medisiner i mat og saft? Er demente feks unntatt samtykkekompetanse? Kan pårørende bestemme dette ene og alene? Hehe, skjønte det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.