Gå til innhold

Alt er bare mørkt og fremtiden ser tom ut...

Gjest student som bare legge seg ned og grine

Anbefalte innlegg

Gjest student som bare legge seg ned og grine

Jeg studerer på høyere grad, men har mest lyst til å gi opp. Jeg føler meg tom i hodet, klarer ikke å ta meg sammen for å lese, regningene flyter. Jeg har null kontroll over livet mitt nå.

Jeg vil egentlig bare drite i alt, men kan ikke det heller, for hva skal jeg gjøre da liksom?

Men alt er bare så håpløst.

og ja jeg har en fastlege og instanser som følger meg opp.

men allikvel er det j...håpløst.

Kan noen gi meg litt trøst?

Livet er bare jævlig nå, ser liksom ikke noe fremtid i det jeg driver med. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde på slik.

Fortsetter under...

Kjære du!

Livet kan være jævlig til tider for oss alle,ekstra vanskelig er det nok når du studerer,da har du stadig press på deg og tidsfrister du må forholde deg til.

Alt går i ett og tankene surrer,stadig kverner de rundt "er sliten og orker ikke mere",det er kjempe-forståelig.

For det er ikke bare bare å studere i dag,det er slitsomt.

Har flere venner som deg,beundrer dem virkelig,de er flinke og står på,kommer seg fremover.

Men blir sliten og oppgitt de også,men gir ikke opp.

Det er synd hvis du gir opp nå,tenk på hva du har utrettet til nå og hva du vil oppnå.

Men orker du virkelig ikke,kan du tenke"det går flere tog".

Det gjør det jo...=)

Har virkelig lyst jeg også,kanskje en gang,men føler tiden går mens jeg venter på mitt "tog".....

Derfor beundrer jeg dem som klarer det....=)

Så hvis du har krefter vil jeg si:stå på og nå målet ditt.

Masse lykke til!

Gjest 27-åring.

Å være student er faktisk knalltøft. Det er vel ikke krise om du hopper av skolen, dersom du føler det blir umulig å fullføre. Hva med å snakke med en studieveileder-rådgiver eller lignende på skolen?