Gå til innhold

Er dette normalt (hatfølelser), sterkt sinne.

Gjest Sint som bare faen, og iritabel også.

Anbefalte innlegg

Gjest Sint som bare faen, og iritabel også.

De siste månedene har jeg blitt veldig sint og bitter. Feks på gud, jeg kan stå å brøle til gud som jeg virkelig hater, samme med muslimer. Jeg gjør dette alene. Men når jeg ser muslimer o.l på gata, kjenner jeg sinne komme over meg. Jeg får lyst til å gi de en omgang juling. Og jeg hater og hytter neven til gud. Jeg pleide ikke å være så sint før, jeg blir bare sintere og sintere, men føler ikke noen lettelse med å få sinnet ut heller. Hva kommer dette av?

Fortsetter under...

Gjest diggi lu digg lej

er du deprimert eller bipolar og/eller har opplevd noe kjempekrenkende nylig? Jeg hadde det sånn en periode, var så forbanna at jeg plutselig kunne finne meg i å hyle, som om det presset fram innen ifra og ikke styrt fra meg. Men det gikk ikke på muslimer da, hm.

bugge -jenta

Du har tydeligvis altfor mye frykt i deg. Frykt fører til hat. Det er ingen grunn til å hate Gud. Medisiner som reduserer frykt ville kanskje vært fornuftig.

Det er mange grunner til å føle en har grunn til å hate Gud. Å vende sitt hat/sin "vrede" mot blant annet en Gud synes svært så normalt ut for meg.

Sint på Gud fordi?

Fordi Gud skaper elendighet,ikke gjør noe for menneskeheten,lar oss lide osv?

Det er jo menneskene som lager Helvete på jord..........

Og det er jo menneskene som er SKAPERE,ergo er det menneskene som er Gud!

Og Gud er den energien som gjennomstrømmer alt som er skapt,tror jeg trallala...=)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...