maire Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hvor mye nozinan kan jeg ta for å få sove? Sover bare 3- 3,5 timer om jeg ikke tar en eller annen sovemedisin, og det blir for lite søvn for meg til å fungere utover dagen. Opprinnelig fikk jeg nozinan for ryggproblemer og ikke for søvn. Jeg vet derfor ikke hvilke doser som gjelder til søvnbruk. (I tilfelle det har noe å si:)Jeg går i tillegg på disse medisinene: cipralex 20 mg, zyprexa 10 mg og blodtrykksmedisinen coaprovel 150 mg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Om du greier å stå opp dagen etter, skulle det være ufarlig å øke i det minste til 200 mg. 0 Siter
maire Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Om du greier å stå opp dagen etter, skulle det være ufarlig å øke i det minste til 200 mg. ups..ikke rart at jeg ikke sover på usle 30 til 50 mg da. Får prøve litt høyere dose. Tusen takk for svar. 0 Siter
Gjest psychopharmacon Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Når på dagen tar du Zyprexa? Det burde ikke være nødvendig å ta Nozinan i det hele tatt, så lenge du tar Zyprexa om kvelden. Zyprexa er jo veldig effektiv mot søvnvansker. 0 Siter
serenity777 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 ups..ikke rart at jeg ikke sover på usle 30 til 50 mg da. Får prøve litt høyere dose. Tusen takk for svar. når jeg var innlagt i 92 så var det en som fikk 1000mg. Nå er ikke dette en anbefalning, men bare en pekepinn på hvor urolig den personen må ha vært. Selv liker jeg ikke å ta nozinan. 0 Siter
maire Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Når på dagen tar du Zyprexa? Det burde ikke være nødvendig å ta Nozinan i det hele tatt, så lenge du tar Zyprexa om kvelden. Zyprexa er jo veldig effektiv mot søvnvansker. Jeg tar zyprexa om kvelden, men blir ikke trøtt nok av den alene :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.