Gå til innhold

Øke på, eller vente...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bugge -jenta

Dessverre ikke NHD, men kan ikke se noen grunn til at du ikke skulle prøve 15 mg nå. Jeg går selv på cipralex.(15 mg) Men snakk med legen din om det, slik at du har alt på det rene med han.

Om du kan forvente å bli helt "deg selv" er vanskelig å spå for enhver. Er det første gang du har opplevd å få en depresjon vil jeg råde deg til å gå på den en god stund. Jeg vet de sier at etter første depresjon skal en gå minst ett år etter at en er symptomfri, noe du ikke er ennå, siden du ikke er helt der du var. Personlig ville jeg gitt det nærmere tre år etter symptomfrihet hvis jeg var så heldig å ha min første depresjon. På den måten hadde jeg sikret meg så godt som mulig mot et tilbakefall. Spesielt du som tydeligvis ikke har så mange bivirkninger.

Dette er min mening.

Jeg er glad for at medisinen virker så godt på deg. Det er godt å høre om annet enn bivirkninger i blant:o) Men la deg ikke falle for fristelsen til å slutte for raskt, siden du føler deg så bra. Mange er de som i ettertid har angret på det. En førstegangs depresjon har man bare en gang, likeså en annengangs depresjon.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...