Gjest vioola Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hei jeg er sinnsykt deprimert for tida. I dag skulle jeg krysse en sterkt trafikkert vei og sto midt i midtdrabanten og fikk ekle impulsiver. Overvekt er en stor grunn til hvorfor jeg er så ulykkelig. Og har fått foreskrevet reductil for overvektsproblemt. Og vet at jeg ikke kan kobinere ssri med reductil. Hatt god effekt av cipralex før tror jeg. Men har også hørt om at reductil skal ha antidepressiv effekt. Har ikke ordentlig startet med de pillene for jeg har følt det har vært bortkastet når jeg ikke har orket å trene eller slutte å spise godterier. noen tips? 0 Siter
Gjest psychopharmacon Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Vil bare gjøre deg oppmerksom på at Cipralex fører til vektøkning. Fontex/fluoksetin er den eneste SSRIen som ikke gjør det. 0 Siter
Gjest Monalise Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Vil bare gjøre deg oppmerksom på at Cipralex fører til vektøkning. Fontex/fluoksetin er den eneste SSRIen som ikke gjør det. Jeg har ikke hørt at cipralex fører til vektøkning. Kan jeg spør om du har personlige erfaringer med dette? Jeg sliter selv med vektøkning men vet ikke hva det kommer av. Går på cipralex. 0 Siter
Gjest psychopharmacon Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har ikke hørt at cipralex fører til vektøkning. Kan jeg spør om du har personlige erfaringer med dette? Jeg sliter selv med vektøkning men vet ikke hva det kommer av. Går på cipralex. Selv om det ikke står i bivirkningslisten, viser det seg at Cipralex, som nesten alle andre SSRIer, ofte fører til vektøkning. Det er mange tilbakemeldinger om dette fra personer som har gått på Cipralex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.