Gå til innhold

NHD - reductil som antidepressiva

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

Hei

jeg er sinnsykt deprimert for tida. I dag skulle jeg krysse en sterkt trafikkert vei og sto midt i midtdrabanten og fikk ekle impulsiver.

Overvekt er en stor grunn til hvorfor jeg er så ulykkelig. Og har fått foreskrevet reductil for overvektsproblemt. Og vet at jeg ikke kan kobinere ssri med reductil. Hatt god effekt av cipralex før tror jeg. Men har også hørt om at reductil skal ha antidepressiv effekt.

Har ikke ordentlig startet med de pillene for jeg har følt det har vært bortkastet når jeg ikke har orket å trene eller slutte å spise godterier.

noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222649-nhd-reductil-som-antidepressiva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Monalise

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at Cipralex fører til vektøkning. Fontex/fluoksetin er den eneste SSRIen som ikke gjør det.

Jeg har ikke hørt at cipralex fører til vektøkning. Kan jeg spør om du har personlige erfaringer med dette? Jeg sliter selv med vektøkning men vet ikke hva det kommer av. Går på cipralex.

Gjest psychopharmacon

Jeg har ikke hørt at cipralex fører til vektøkning. Kan jeg spør om du har personlige erfaringer med dette? Jeg sliter selv med vektøkning men vet ikke hva det kommer av. Går på cipralex.

Selv om det ikke står i bivirkningslisten, viser det seg at Cipralex, som nesten alle andre SSRIer, ofte fører til vektøkning. Det er mange tilbakemeldinger om dette fra personer som har gått på Cipralex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...