Gå til innhold

ble deppa av å se dokumentar

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

sittet og sett en dokumentar om september 11 , og jeg føler meg så vanvittig råtten. Jeg er personen som ikke sier noen år ei jente på videregåede blir plaget. Så ser vi mennesker på et fly som velger å overmanne kaprerne.

Masse brannmenn som drar opp i de tårnene for å redde mennesker , de vet de risikerer å dø , og det for mennesker de ikke har noe forhold til..fremmede..

jeg føler meg skikkelig dårlig nå

Skrevet

Da vet du at du blir nedstemt av å se den type dokumentarer. Da kan du velge neste gang du får lyst til å se slikt. Du kan se den og vite at du blir deppa etterpå, eller du kan la være å se den og vite at du ikke blir deppa etterpå.

Gjest vioola
Skrevet

Da vet du at du blir nedstemt av å se den type dokumentarer. Da kan du velge neste gang du får lyst til å se slikt. Du kan se den og vite at du blir deppa etterpå, eller du kan la være å se den og vite at du ikke blir deppa etterpå.

nei bør se den , så jeg skjerper meg og blir et bedre menneske

Skrevet

Tror du er et godt menneske allerede jeg...=)

Men det er rett det du sier,noen kan trenge å se slikt for å bli bedre mennesker.

Gjest viooola
Skrevet

Tror du er et godt menneske allerede jeg...=)

Men det er rett det du sier,noen kan trenge å se slikt for å bli bedre mennesker.

var hyggelig , har stormet litt rundt meg den siste tiden.

en av mine dårlige egenskaper er at jeg liker veldig godt å diskutere , og ofte kan jeg være litt djevelens advokat og forsvare ting jeg i utgangspunktet sa for å provosere.

Skrevet

var hyggelig , har stormet litt rundt meg den siste tiden.

en av mine dårlige egenskaper er at jeg liker veldig godt å diskutere , og ofte kan jeg være litt djevelens advokat og forsvare ting jeg i utgangspunktet sa for å provosere.

Ja ja,kan være en god egenskap det da,det viser iallefall at du kan se ting fra flere sider.

Gjest gulrota
Skrevet

Ja ja,kan være en god egenskap det da,det viser iallefall at du kan se ting fra flere sider.

Diskusjon kun for diskusjonens skyld har jeg lite til overs for. Tenk litt på den som sitter i andre enden og faktisk mener det som sies.

Og det å være reflektert å se en sak fra flere sider kan man klare å få frem på helt andre måter enn gjennom diskusjon med andre mennesker.

Skrevet

Diskusjon kun for diskusjonens skyld har jeg lite til overs for. Tenk litt på den som sitter i andre enden og faktisk mener det som sies.

Og det å være reflektert å se en sak fra flere sider kan man klare å få frem på helt andre måter enn gjennom diskusjon med andre mennesker.

Tenker alltid på den som sitter i andre enden jeg da.

Hvordan kan man få det frem på andre måter da?

Er det ikke i relasjoner med andre mennesker man lærer å se flere sider av en sak?

Gjest vioola
Skrevet

Tenker alltid på den som sitter i andre enden jeg da.

Hvordan kan man få det frem på andre måter da?

Er det ikke i relasjoner med andre mennesker man lærer å se flere sider av en sak?

nei ikke på dol. DOl får ihvertfall ikke frem det beste i meg

Skrevet

nei ikke på dol. DOl får ihvertfall ikke frem det beste i meg

Neivel,har ikke merket det jeg.

Gjest el fiasko gigante
Skrevet

Man blir herdet, ingenting sjokkerer eller overrasker meg lenger. Får jeg vite om 5 minutter at en komet er på vei som vil utslette hele jordkloden vil jeg ikke bli det spor overrasket, jeg ville bare tenkt "jeg bare ventet på at det skulle skje.. kanskje liksågreit".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...