Gjest vioola Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 sittet og sett en dokumentar om september 11 , og jeg føler meg så vanvittig råtten. Jeg er personen som ikke sier noen år ei jente på videregåede blir plaget. Så ser vi mennesker på et fly som velger å overmanne kaprerne. Masse brannmenn som drar opp i de tårnene for å redde mennesker , de vet de risikerer å dø , og det for mennesker de ikke har noe forhold til..fremmede.. jeg føler meg skikkelig dårlig nå 0 Siter
Carwing Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Da vet du at du blir nedstemt av å se den type dokumentarer. Da kan du velge neste gang du får lyst til å se slikt. Du kan se den og vite at du blir deppa etterpå, eller du kan la være å se den og vite at du ikke blir deppa etterpå. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Da vet du at du blir nedstemt av å se den type dokumentarer. Da kan du velge neste gang du får lyst til å se slikt. Du kan se den og vite at du blir deppa etterpå, eller du kan la være å se den og vite at du ikke blir deppa etterpå. nei bør se den , så jeg skjerper meg og blir et bedre menneske 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 nei bør se den , så jeg skjerper meg og blir et bedre menneske Tror du er et godt menneske allerede jeg...=) Men det er rett det du sier,noen kan trenge å se slikt for å bli bedre mennesker. 0 Siter
Gjest viooola Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Tror du er et godt menneske allerede jeg...=) Men det er rett det du sier,noen kan trenge å se slikt for å bli bedre mennesker. var hyggelig , har stormet litt rundt meg den siste tiden. en av mine dårlige egenskaper er at jeg liker veldig godt å diskutere , og ofte kan jeg være litt djevelens advokat og forsvare ting jeg i utgangspunktet sa for å provosere. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 var hyggelig , har stormet litt rundt meg den siste tiden. en av mine dårlige egenskaper er at jeg liker veldig godt å diskutere , og ofte kan jeg være litt djevelens advokat og forsvare ting jeg i utgangspunktet sa for å provosere. Ja ja,kan være en god egenskap det da,det viser iallefall at du kan se ting fra flere sider. 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ja ja,kan være en god egenskap det da,det viser iallefall at du kan se ting fra flere sider. Diskusjon kun for diskusjonens skyld har jeg lite til overs for. Tenk litt på den som sitter i andre enden og faktisk mener det som sies. Og det å være reflektert å se en sak fra flere sider kan man klare å få frem på helt andre måter enn gjennom diskusjon med andre mennesker. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Diskusjon kun for diskusjonens skyld har jeg lite til overs for. Tenk litt på den som sitter i andre enden og faktisk mener det som sies. Og det å være reflektert å se en sak fra flere sider kan man klare å få frem på helt andre måter enn gjennom diskusjon med andre mennesker. Tenker alltid på den som sitter i andre enden jeg da. Hvordan kan man få det frem på andre måter da? Er det ikke i relasjoner med andre mennesker man lærer å se flere sider av en sak? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Tenker alltid på den som sitter i andre enden jeg da. Hvordan kan man få det frem på andre måter da? Er det ikke i relasjoner med andre mennesker man lærer å se flere sider av en sak? nei ikke på dol. DOl får ihvertfall ikke frem det beste i meg 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 nei ikke på dol. DOl får ihvertfall ikke frem det beste i meg Neivel,har ikke merket det jeg. 0 Siter
Gjest el fiasko gigante Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 nei bør se den , så jeg skjerper meg og blir et bedre menneske Man blir herdet, ingenting sjokkerer eller overrasker meg lenger. Får jeg vite om 5 minutter at en komet er på vei som vil utslette hele jordkloden vil jeg ikke bli det spor overrasket, jeg ville bare tenkt "jeg bare ventet på at det skulle skje.. kanskje liksågreit". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.