Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt depresjoner hver vår i 14 år. Jeg har prøvd ulike antideppressiva og litium. Nå har jeg sluttet med det fordi det ikke hjalp. Jeg ble så tung og dorsk at jeg orket ingenting. Når jeg våkner om morgenen er alt helt svart. Jeg tar 200mg tegretol morgen og kveld,små mengder rivotril og vival. Saken er den at jeg blir ikke bedre av dette, det hjelper ett par timer så er det på an igjen med mer medisin. Jeg er veldig redd for å bli mer avhengig av benzodiapiner. Har vært innlagt i 2 og en halv måned for avvenning av rivotril. Jeg klarte det men jeg burde nok hatt lengre tid på meg.Siden innleggelsen har jeg hvert sjuk hver dag. Det utviklet seg en permanent depresjon. Jeg har søkt meg til modum og arken men det er ikke svar å få noe sted. Hva bør jeg gjøre? Jeg går på skole men føler at pilleforbruket øker når jeg er der for å holde ut. Jeg vurderer å slutte på skolen. Jeg har startet i psykomotorisk trening hver fredag. I tillegg bruker jeg lysbehandling hver dag.Det er tredje gangen jeg skriver til deg men jeg får bare krysse fingrene dennne gangen også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222706-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...