whodat Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Var på apoteket for å hente zoloft men fikk utdelt noe som heter sertralin ratiopharm...er dette det samme? bivirknings lista var jo utrolig mye lenger en på zoloft. Takk 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det er et synonympreparat til Zoloft. Du kan kreve å få utlevert Zoloft, men da må du betale mellomlegget selv hvis du har frikort. Mellomlegget kan heller ikke føres opp på egenandelskortet. 0 Siter
whodat Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Det er et synonympreparat til Zoloft. Du kan kreve å få utlevert Zoloft, men da må du betale mellomlegget selv hvis du har frikort. Mellomlegget kan heller ikke føres opp på egenandelskortet. synonym preperat? er det akkurat det samme? el er det annerledes? 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 De gjør alt for at ting skal bli billigere i dag...for dem,selv om det driver folk til vanvidd. De sier det er det samme når du får andre piller enn det som står på pakken,det er ikke det samme,det sa legen min. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 synonym preperat? er det akkurat det samme? el er det annerledes? Det skal være samme virkestoffet, men kan ha andre hjelpestoffer. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1562003 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 De gjør alt for at ting skal bli billigere i dag...for dem,selv om det driver folk til vanvidd. De sier det er det samme når du får andre piller enn det som står på pakken,det er ikke det samme,det sa legen min. I følge Felleskatalogen, er det ikke mange kroner forskjell i pris heller. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 I følge Felleskatalogen, er det ikke mange kroner forskjell i pris heller. Ok,men det kan utgjøre mere hvis man setter det i større perspektiv. 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det skal være samme virkestoffet, men kan ha andre hjelpestoffer. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1562003 hovedstoffet blir det samme. du vil ikke merke noen forskjell. Iallefall gjør ikke jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.