Gjest mbo Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Måtte bare dele dette med noen. har slitt med grusom angst i lang tid og alle antidepressivaene jeg har fått har gitt dårlig resultat,jeg ble så dårlig at jeg var sengeliggende og måtte etter legens anbefaling slutte. Trodde til slutt det ikke fantes noe som kunne hjelpe meg men for 8 dager siden startet jeg på Cipralex 10 mg og har de siste 3 dagene hatt det bedre enn på mange år. Jeg klarer endelig og slappe av og har fått energi,har gått tur i dag jeg som ikke har våget gå ut på lenge. Jeg er så glad.. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Så posetivt og topp,bra at du deler dette...=) Fint at du kommer deg ut litt! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Glad på dine vegne. Cipralex hjelper mange mennesker, det er sikkert, også meg. Ønsker deg gode dager fremover. Vh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.