missKrogh Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Spørsmålet mitt er kort og greit; om du ser bort fra avhengighet (ja, jeg er avhengig..) er det skadelig å bruke Imovane (noen ganger Stilnoct) hver kveld? Til dere andre, er det flere enn meg som gjør det? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 tror ikke det er så farlig. Men hvis du er avhengig som du sier og kanskje tar mye medisiner er det jo aldri bra får leveren og sånt. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg brukte imovane i flere år,var nok avhengig,sluttet brått med dem, siden selv hvor mange jeg tok virket de ikke. Da var jo vitsen borte... 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 tror ikke det er så farlig. Men hvis du er avhengig som du sier og kanskje tar mye medisiner er det jo aldri bra får leveren og sånt. Tror ikke det er farlig, men det mister jo effekten etter kroppen har utviklet toleranse, noe som skjer altfor fort 0 Siter
missKrogh Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Tror ikke det er farlig, men det mister jo effekten etter kroppen har utviklet toleranse, noe som skjer altfor fort Det er pga det at jeg innimellom bruker Stilnoct.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Farlig og farlig? Du vil ikke dø av det. Langvarig bruk vil føre til toleranseutvikling. Du trenger større og større dose. Tilslutt virker det ikke. En kan frykte det samme som ved langvarig bruk av benzo: Nevrasteni som er irreversibel. Dvs at en får nedsatt kraft og energi, og denne kommer ikke tilbake om en slutter med stoffet. Depresjon fremkalt eller forsterket av stoffet. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Farlig og farlig? Du vil ikke dø av det. Langvarig bruk vil føre til toleranseutvikling. Du trenger større og større dose. Tilslutt virker det ikke. En kan frykte det samme som ved langvarig bruk av benzo: Nevrasteni som er irreversibel. Dvs at en får nedsatt kraft og energi, og denne kommer ikke tilbake om en slutter med stoffet. Depresjon fremkalt eller forsterket av stoffet. Er vival benzo? Får man nedsatt funksjonsnivå av dem,og uten kraft og energi? Blir det bra om man slutter med dem,får man energi da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er vival benzo? Får man nedsatt funksjonsnivå av dem,og uten kraft og energi? Blir det bra om man slutter med dem,får man energi da? Vival er benzo. Som med andre bivirkninger: En KAN få det. En trenger ikke få det. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vival er benzo. Som med andre bivirkninger: En KAN få det. En trenger ikke få det. Det var det da...ja ja..=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.