Gå til innhold

reaksjon på "innholdet" i medisinene?

Anbefalte innlegg

Gjest vrang-rett
Skrevet

Begynner å lure på hvorfor jeg alltid blir så syk av medisiner? Er det ofte at mennesker ikke tåler innholdet i dem? Er det stoffer som er fellesnevnere her i anti-psykotiske og anti-depressive medisiner?

Jeg får symptomer lik influensa samme hva jeg prøver. Nå har jeg i tillegg slike muskelsmerter at jeg går som en gammel dame. Men jeg må jo ha medisiner for å fungere psykisk.

serenity777
Skrevet

Kjedelig for deg at du får slike bivirkninger, men jeg vil anbefale deg å fortsette å prøve til du finner et medikament du tåler.

Gjest vrang-rett
Skrevet

Kjedelig for deg at du får slike bivirkninger, men jeg vil anbefale deg å fortsette å prøve til du finner et medikament du tåler.

Takk for svar serenity777!

Lurer på om det er vanlig å reagere på hjelpestoffer som sikkert finnes i alle medisiner? Holder på å leke detektiv fordi dette begynner å gå på nervene løs :(

Gjest psychopharmacon
Skrevet

Det er laktose i de fleste medisiner, så hvis du har intoleranse eller allergi mot laktose, er dette kanskje noe av årsaken.

Gjest vrang-rett
Skrevet

Det er laktose i de fleste medisiner, så hvis du har intoleranse eller allergi mot laktose, er dette kanskje noe av årsaken.

Hm, skal tenke over den saken. Drikker ikke melk og spiser lite matvarer med melk i av forskjellige grunner.

Skrevet

Hei.

Ikke gi opp.

Jeg har forsøkt en hel rekke antidepressiva som jeg ble veldig dårlig av,ble rett og slett sengeliggende.

Nå har jeg begynt på Cipralex og det går veldig bra,har ikke hatt det så bra på mange år.

Er ikke sikkert det er rette medisinen for deg men man må ikke gi opp håpet.

Jeg trodde ikke noe ville fungere men endelig har jeg det bra.

Stå på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...