Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 27 år.Er gravid i femte mnd.Jeg er sammen med verdens snilleste mann,han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg.For to år siden snart ble jeg voldtatt,men gjerningsmannen ble ikke dømmt pga for lite bevis.Etter jeg ble gravid nå har jeg vært sikkelig slem med kjærestn min,kritiserer alt han gjør,ingenting er godt nok for meg uansett.i begynnelsen av svangerskape var alt bare trist,syntes ikke dette var no bra at jeg var blitt gravid,ønsket nesten fostret bort. dette har bedret seg nå da. Men dette er å noe som samboeren min tok veldi mye inn på seg. Føler meg kjempe urettferdi. vill ikke vær sånn som jeg er mot han,men føler jeg mister en del av kontrollen hvis jeg ikke bestemer hva og hvordan.håper dere/du skjønner hva jeg mener. Tror rett og slett jeg har mistet helt troen på meg selv jeg.

Gjest vioola
Skrevet

det høres utrolig vondt ut. Kanskje du kan greie å fortelle samboern at du ikke mener det , men at du bare har det veldig vondt. Dere kan kanskje gå til behandling sammen. Og få noen råd. Det å være gravid er jo også veldig følesesmessig bergodalbane etter hva jeg har hørt , så det forsterker vel evt problemer du har hatt på grunn av voldtekten og sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...