Gjest svak nå Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har opplevd en del store hendelser i det siste i mitt liv som har ført til at jeg har begynt å isolere meg. Har vanskelig for å gå ut å gjøre noe, har begynt å drikke for å døyve smerten. Jeg ser at dette ikke er en særlig sunn utvikling i mitt liv nå, så jeg forsøker å gå litt ut, gå litt turer og holde en viss kontakt med familie og venner. Problemet slik jeg ser det har utartet seg til hodepine, smerte i magen, rask puls og jeg får av og til følelsen av å ikke få puste. Jeg forsøker å jobbe aktivt mot dette, så jeg har tatt kontakt med fastlegen men det er desverre lang ventetid. Jeg ser selv at denne utviklingen må stanses nå, jeg kan ikke fortsette slik, så jeg tar et skritt av gangen for å komme ut av denne isolasjonen. Har du noen tips? Hva slags medisin ville du anbefale, om noen? Takk på forhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.