Gå til innhold

NHD-sorry for masingen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg kan selvsagt ikke svare deg noe bedre på dette enn NHD kan, men jeg har noen tanker rundt det likevel.

Reductil er jo en veldig dyr medisin og å bruke den kun pga den antidepressive effekten vil bli MYE dyrere enn å bruke vanlig AD. Så hvis du ønsker å bli kvitt depresjonen så vil jeg nok anbefale AD. Det å komme seg ut av en depresjon vil også gjøre at det blir lettere for deg å gå ned i vekt! Det er ikke så lett å trene og å spise lite når man mangler energi og livslyst.

Hvis du ønsker å gå på en slankekur nå og bruke Reductil ved siden av NÅ, så har du rett i at du ikke burde begynne med AD fordi de helst ikke skal kombineres. Men jeg husker du sa i et tidligere innlegg at du har vanskelig for å spise sunt og å trene og da fungerer jo heller ikke Reductil som du vet.

Så spørsmålet blir vel hva du tror du kan klare og hva som føles riktig for deg nå. Bli kvitt depresjonen først for så å ha energi til å gå ned i vekt eller å gå ned i vekt for å bli kvitt depresjonen?

Dette var bare noen tanker rundt dette og ikke et forsøk på å anbefale deg noe!

Lykke til med valget! (Som jeg håper du gjør sammen med en lege.) :-)

Gjest vioola

Hei! Jeg kan selvsagt ikke svare deg noe bedre på dette enn NHD kan, men jeg har noen tanker rundt det likevel.

Reductil er jo en veldig dyr medisin og å bruke den kun pga den antidepressive effekten vil bli MYE dyrere enn å bruke vanlig AD. Så hvis du ønsker å bli kvitt depresjonen så vil jeg nok anbefale AD. Det å komme seg ut av en depresjon vil også gjøre at det blir lettere for deg å gå ned i vekt! Det er ikke så lett å trene og å spise lite når man mangler energi og livslyst.

Hvis du ønsker å gå på en slankekur nå og bruke Reductil ved siden av NÅ, så har du rett i at du ikke burde begynne med AD fordi de helst ikke skal kombineres. Men jeg husker du sa i et tidligere innlegg at du har vanskelig for å spise sunt og å trene og da fungerer jo heller ikke Reductil som du vet.

Så spørsmålet blir vel hva du tror du kan klare og hva som føles riktig for deg nå. Bli kvitt depresjonen først for så å ha energi til å gå ned i vekt eller å gå ned i vekt for å bli kvitt depresjonen?

Dette var bare noen tanker rundt dette og ikke et forsøk på å anbefale deg noe!

Lykke til med valget! (Som jeg håper du gjør sammen med en lege.) :-)

ja , takk for langt svar.

Det er riktig at jeg har problemer med å spise sunt og trene , jeg har seriøst prøvd å kutte ut potetgull og cocla og å begynne å trene nå i 2 måneder.

Tror jeg nå fast skal ta reductilen jeg alleredet har kjøpt , uansett om jeg ikke er så flink som jeg vil være . Legen min har også sagt at jeg må ta de jevnt og hver dag. og ikke bare av og til.

Så får jeg teste om det å greie å spise mindre og å trene blir lettere for meg når jeg tar disse pillene .

Men samtidig ahr jeg vært vanvittig deprimert. Ikke greid å komme meg på skolen de siste to ukene , drukket alkohol mange ganger i uka , vært på internett hele tida ,er på gråten hele tida , og har sånn jevnt over gråteanfall hver eneste dag.

men skal bestille en time hos fastlegen min om ca 14 dager. Etter at jeg har prøvd disse pillene. Er jeg fortsatt like deprimert om 14 dager må det sterkere saker til en reductil.

Annonse

serenity777

Jeg hadde tatt reductil. Satset på å gå mye. Lagt merke til at altfor mye passivitet og trøstespising ikke er bra for en når en er deprimert.

Glemte å si, at det er jo en annen slankemedisin også, som virker ved å skille ut fettet i tarmen. denne har ingen invirkning på appetitten, men skiller ut fett fra tarmen, slik at kroppen ikke tar den opp. Dette produktet koster omtrent det samme som reductil, og kan brukes sammen med alle psyk medisiner. Bakdelen er vel at det sikkert blir en del diare. Jeg har desverre glemt navnet, men det vet sikkert de fleste leger.

Gjest anouschka78

Jeg ville vurdert fontex. Den går du i alle fall ikke opp i vekt av å bruke. Den virker antidepressivt og gir deg kanskje energien tilbake. Så kan du trene og gå ned i vekt.

Andre AD'r jeg har prøvd har jeg gått opp i vekt av.

Aurorix går man som regel ikke opp i vekt av, men fontex er bedre for er man overvektig kan man faktisk gå ned i vekt.

Lykke til! :)

Vil bare supplere anouschka78 med å si at Fontex brukes mot bulimi fordi den gjør at du får mindre lyst til å overspise. Dermed fungerer den både antidepressivt, samtidig som det kanskje blir lettere å slanke seg :-) Så hvis du bestemmer deg for AD vil jeg absolutt anbefale deg Fontex!

Glemte å si, at det er jo en annen slankemedisin også, som virker ved å skille ut fettet i tarmen. denne har ingen invirkning på appetitten, men skiller ut fett fra tarmen, slik at kroppen ikke tar den opp. Dette produktet koster omtrent det samme som reductil, og kan brukes sammen med alle psyk medisiner. Bakdelen er vel at det sikkert blir en del diare. Jeg har desverre glemt navnet, men det vet sikkert de fleste leger.

Xenical!

Sørg i tilfelle for å ha et lager med Tena-bleier tilgjengelig!!!!

Ikke særlig behagelig måte å gå ned i vekt på spør du meg!!!!

Jeg ville vurdert fontex. Den går du i alle fall ikke opp i vekt av å bruke. Den virker antidepressivt og gir deg kanskje energien tilbake. Så kan du trene og gå ned i vekt.

Andre AD'r jeg har prøvd har jeg gått opp i vekt av.

Aurorix går man som regel ikke opp i vekt av, men fontex er bedre for er man overvektig kan man faktisk gå ned i vekt.

Lykke til! :)

hm. jeg har overspist og kastet opp svært masse på Fontex.

Veide til slutt 75 kg.

(var 55 da jeg fikk den). Men jeg brukte anti psykotika også, var vel den som ødela da.

Gjest anouschka78

hm. jeg har overspist og kastet opp svært masse på Fontex.

Veide til slutt 75 kg.

(var 55 da jeg fikk den). Men jeg brukte anti psykotika også, var vel den som ødela da.

Japp, antipsykotika la jeg på meg rasende fort! Tror nok det kan ha vært den...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...