linda27 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Etter 1 års depresjon begynte mannen min på cipralex.Det virket som de hjalp i perioder.Likevel valgte han å slutte på dem etter ett halvt år i det han var på rehabilitering.Han sluttet brått,og ble mye verre.Men har klart å komme seg opp på en måte nå som han bor alene.Likevel merker jeg at han er forvirret og ikke seg selv i det hele tatt,kan det være pga han sluttet så brått?Det er 2 og halv måned han sluttet... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har hørt om denne forvirringen og tilbakefall av angst selv om vedkommende seponerte forsiktig: først et halvt år med Cipralex og deretter to måneder med ei pille annenhver dag. 0 Siter
linda27 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jeg har hørt om denne forvirringen og tilbakefall av angst selv om vedkommende seponerte forsiktig: først et halvt år med Cipralex og deretter to måneder med ei pille annenhver dag. Hvor lenge varer denne forviriingen? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvor lenge varer denne forviriingen? Min venninne som jeg henviser til, er nå i andre måned av seponeringa og overveier å starte opp igjen pga ubehagelighetene så eksakt hvor lenge kan jeg ikke svare på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.