Gjest uGn Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 det er visse ting jeg må styre unna for å ikke fremkalle angsten, f.eks. alkohol og kaffe. jeg har røyket igjennom hele perioden jeg har slitt med angst, depresjoner osv, men nå har røyk begynt å fremkalle angsten på samme måte som dagen derpå etter alkohol. det begynte helt plutselig i går kveld. har tross alt vært i behandling en stund nå hos psykolog osv, betyr ikke dette at det går i den gale retningen? eller hva skjer? hva blir det neste jeg må kutte ut? frustrert. 0 Siter
Gjest uGn Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 høres kanskje dumt ut å syte over disse usunne tingene, men det er merkelig at jeg plutselig begynt å reagere på røyk også, må ikke røyke hele dagen men det er noe av få ting jeg klarer å nyte, fram til nå 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg skjønnner din frustrasjon godt. Hva slags angst har du? Og hvilken type behandling får du av din behandler? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.