Gå til innhold

Nevro-psykologisk utredning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yellow Submarine

Det er for det meste tester, hvor du sitter og feks skal gjenta en tallrekke. Jobbe med matriser "hvilken figur hører til blant de andre".

Spørreskjemaer, Leke med terningsmønster.

Det hender at de tar en fysisk test som blant annet måler muskelaktiviteten i armen/hånden.

Det er for det meste tester, hvor du sitter og feks skal gjenta en tallrekke. Jobbe med matriser "hvilken figur hører til blant de andre".

Det hender at de tar en fysisk test som blant annet måler muskelaktiviteten i armen/hånden.

Oki,takk for svar..=)

Nå vet jeg det og.

I feel ....

Da har jeg tatt en slik utredning. for det du skrev der. har jeg hvert igjennom de siste ukene. av tester ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...