Gå til innhold

NHD; Kan det være noe annet enn bare det psykiske?

Anbefalte innlegg

Har vært plaget av angst og depresjoner siden før tenårene, og har prøvd ut diverse medisiner opp gjenom årene.

Nå begyner jeg rett og slett å fundere på om det kan være noe annet enn det psykiske som plager meg?

Da tenker jeg på at jeg rett og slett mangler "stoffer" i kroppen?

Har hørt og lest om andre som har fått livet sitt endevendt pga dette, og etter å bare ha fått riktig inntak av desse "stoffene" i kroppen har fått et helt nytt liv uten angst og depresjoener (snakker ikke om AD medisiner og slike ting)

Hva mener du om dette?

Fortsetter under...

Jeg har hørt at fiskeolje bl.a. kan hjelpe. Det som ivhertfall hjelper er å holde seg i god fysisk form!

Jeg vet at trening er bra for både dem som er psykisk syke og alle andre;) trener gjevnlig og var en aktiv svømmer i tenårene, så for lite trim er så absolutt ikke det som gjør meg deppa...

Det jeg tenker på er at det er mange som har fått livet sitt forandret etter å ha begynt å forandre på intak av forskjellige matvarer og diverse som rett og slett er gift for noen, menst for andre så er det ikke det...

Annonse

Gjest askepott81

Kan være at dette ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt altså, men har du blitt testet for personlighetsforstyrrelser? Ubehandlet p.f. kan nemlig gi angst/depresjoner som aldri gir seg.. Men dette var kanskje et litt søkt tips:)

Kan være at dette ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt altså, men har du blitt testet for personlighetsforstyrrelser? Ubehandlet p.f. kan nemlig gi angst/depresjoner som aldri gir seg.. Men dette var kanskje et litt søkt tips:)

Joda, jeg har vært testet for det meste innen psyken min, har vært alt fra innlagt til å gå til psykolog i flerfoldige år uten å få noen form for hjelp i det hele tatt. Så det er derfor jeg nå begynner (har gjort det en tid) å lure på om det jeg kan mangle noe ganske så normalt som er enkelt å få i seg ved kosttilskudd eller liknende. da jeg har lest om veldig mange andre som har fått bukt med problemene på denne måten.

Det jeg syntes er rart med denne debatten er at jeg spurte i bunn og grunne NHD dette, men han har HELT tydelig noe imot innleggene mine, og kommer her nok engang til kort og ikke svarer... Rart jeg har gitt opp desse kvakksalverene? de er bare intressert i å putte i deg nok piller så du holder kjeft!

bugge -jenta

Du kan sjekke om du mangler magnesium, eller du kan gå på det en måned på 500 mg daglig, og se om det gir virkning. Det er sammenheng mellom mangel på magnesium og depresjon.( i følge min psykiater) Dessuten Omega tre fettsyrer.

Om det gjør underverker på deg vet jeg ikke, men min psykiater har opplevd mennesker som trengte magnesium og ikke et SSRI. Dette gjelder selvsagt et fåtall, men dog. De ble bra når den mangelen ble fikset på.

Selv går jeg på disse stoffene i perioder. I tillegg til SSRI og xanor.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...