Gjest MinimizeMe Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 ..dere gode mennesker som har giddet å svare meg på mine tåpelige sytete innlegg. Spesielt stor takk til bugge-jenta, thinkerbell og frosken. Dere skulle visst hvor mye ordene deres har varmet flere ganger. Klemmer og takk fra 0 Siter
Soria Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Henger meg på denne siden jeg har satt pris på froskens kunnskap og ærlighet. Hun svarer saklig og rett på sak. Og hun har hjulpet brukerne her over flere "generasjoner" av brukere 0 Siter
frosken Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Henger meg på denne siden jeg har satt pris på froskens kunnskap og ærlighet. Hun svarer saklig og rett på sak. Og hun har hjulpet brukerne her over flere "generasjoner" av brukere Blir litt flau over slikt skryt... Men husker du vår store hjemmehjelpsdiskusjon for maaaange år siden? Har sjelden vært mer engasjert i noen debatt her på dol, jeg:-) 0 Siter
Soria Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Blir litt flau over slikt skryt... Men husker du vår store hjemmehjelpsdiskusjon for maaaange år siden? Har sjelden vært mer engasjert i noen debatt her på dol, jeg:-) Ja, jeg husker diskusjonen. For et par år siden søkte jeg om hjemmehjelp og fikk det, men hadde det bare en kort periode. Fant selv ut at det ble en sovepute for meg å ha det 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg kommer aldri til å synes dine innlegg er tåpelige og sytete. Så det er en viss fare for at du ikke har hørt for meg for siste gang.) Stor klem til deg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.