ulva Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg hadde en blanding av schizofreni og PTSD, og fikk mye anti-psykotika for dette. Det ble også redningen for meg. Det var for øvrig uklart om det var en reaktiv psykose eller virkelig schizofreni. Men da vi prøvde å kutte ut Risperdal - selv om det var over lang tid - så kom alle symptomene snikende tilbake. Jeg var på full fart inn i en ny psykose, med manglende søvnbehov og økt aktivitet blandet med sterk angst og depresjon. Samtidig kom hørselshallusinasjoner, og til slutt begynte vrangforestillingene å komme tilbake. Så begynte vi med en ny runde anti-psykotika, og symtpomene bleknet. Noe henger igjen, men i det store og hele er jeg fornøyd. PTSD-diagnosen er i ferd med å fjernes. Kan jeg da slutte at det er schizofreni? Hva annet kan det være? Må jeg regne med å gå på anti-psykotika resten av livet? 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har selvfølgelig ikke svar på noe av det du spør om, men håper at nhd har! Men jeg lurte på om det går greit å jobbe? 0 Siter
ulva Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Jeg har selvfølgelig ikke svar på noe av det du spør om, men håper at nhd har! Men jeg lurte på om det går greit å jobbe? Tror ikke NHD kommer til å svare :-( Får nok spørre psykiateren min neste gang jeg snakker med henne. Men det går greit å jobbe. Er sliten når det blir mange sene dager, men ellers går det helt fint. Jeg trives fortsatt godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.